نماینده، ولی فقیه درگیلان گفت: مردم باید هوشیار و آگاه باشند، دشمن به دنبال ایجاد فتنه برای از بین بردن اسلام و اعتقادات دینی است.

آیت الله رسول فلاحتی درخطبه‌های نماز جمعه با محکومیت اغتشاشات اخیر و لزوم هوشیاری مردم دربرابرنقشه‌های دشمنان برای از بین بردن اسلام و اعتقادات دینی مردم گفت: قوه قضائیه کسانی را که با اغتشاش، میدان را جولانگاه دشمنان قرار دادند بر سر جایشان بنشاند.

وی به خسارت‌های ناشی از این آشوبگری‌ها هم اشاره کرد و افزود: پرداخت این خسارت‌ها بر عهده آشوبگران و هنجارشکنان است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از اجرای اصول متعالی اسلام، چون عفاف و حجاب کوتاه نخواهد آمد، گفت: جمهوری اسلامی هیچ واهمه‌ای از اجرای علنی احکام نورانی اسلام ندارد و نخواهد داشت.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه به شیطنت‌های رسانه‌های معاند در جریان‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اگر این رسانه‌ها دلشان برای مردم مسلمان می‌سوخت از به آتش کشیدن مسجد و خسارت به مسلمانان حمایت نمی‌کردند.

وی به سیاست‌های چندگانه دولت ترکیه هم اشاره کرد و گفت: دولت رجب طیب اردوغان از طرفی با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرارمی کند واز طرف دیگر به خاطر منافعش به دنبال کشور‌های اسلامی است و گاهی در نقاط مختلف آشوبگری می‌کند که جمهوری اسلامی خواهان مشخص کردن موضع واحد این دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.