مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تا پایان امسال خطوط اتوبوسرانی یکصد تومانی در مشهد افزایش خواهد یافت.

علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبسرانی مشهد گفت: تعداد هزار و هفتصد و هشتاد اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهدبه همشهریان و مسافرین سرویس دهی می‌کنند.

وی درباره نارضایتی‌های چند روز گذشته مردم از سرویس دهی اتوبسرانی افزود: از روز پنجشنبه ۷ مهرماه به دلیل بار ترافیکی در سطح شهر متاسفانه سرویس دهی اتوبوسرانی با مشکل مواجه شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبسرانی مشهد ادامه داد: تمامی اتوبوس‌های ما در سطح شهر دارای جی پی اس هستند، بطوریکه زمان حرکت ازمبدا تا ایستگاه مشخص و زمان بندی شده است.

۲ هزار و ۵۰۰کیلومتر مسیر اتوبوسرانی در مشهد

نیشابوری اشاره‌ای به تعداد مسیر‌های خطوط اتوبسرانی در سطح شهر کرد و بیان کرد: در حال حاضر طول خطوط اتوبسرانی مشهد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر هست که تنها ۱۴ کیلومتر آن بی آر تی وخط ویژه می‌باشد.

او در باره قول شهردار مشهد درباره افزایش تعداد خطوط تغذیه‌ای در مشهد تصریح کرد: طبق وعده‌ای که شهردار مشهد داده اند تا پایان امسال خطوط تغذیه شهر مشهد از ۵ به ۲۰ خط افزایش خواهد یافت.

وی درپایان اشاره‌ای به خطوط تغذیه‌ای در سطح شهر مشهد کرد و افزود: خطوط تغذیه‌ای در حاشیه شهر فعال هستند و در حال حاضر در مسیر‌های قرقی، شهرک الزهرا، کوندوک و برقی در جاده سیمان به شهروندان عزیز خدمت رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.