رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۳۹ هزار برگ بارنامه در ۶ ماهه گذشته در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

آیدین مرادی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۳۲ تن کالا نیز از شهرستان پارس آباد جابجا شده است گفت:۱۴ شرکت حمل ونقل کالا در سطح این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالای این شهرستان با اشاره به اینکه ۶۹ هزار و ۴۷۱ نفر مسافر توسط ۴۰ دستگاه سواری و ۶۰ دستگاه اتوبوس در ۶ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۳۳۳ سفر انجام شده است.

مرادی با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ایجاد منظره خوشایند، آزادسازی ۴۳۱ کیلومتر از حریم راه را در ۶ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی با حضور بیش از هزار مورد گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و تخریب،۵۳ مورد از دکه‌های غیرمجاز جمع آوری و با اخذ دستور قضایی نسبت به رفع ۱۸ مورد از آثار تصرف اقدام شده است.

او در راستای انتقال صحیح اطلاعات به رانندگان و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان از برچیده شدن ۳۶۵ مورد از تابلو‌ها و علائم تبلیغاتی معیوب و فرسوده در این شهرستان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه گذشته ۴۹ عدد بنر اطلاعاتی و ۷۰۰ عدد علائم ایمنی در محور‌های شهرستان پارس آباد توسط راهداران نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد نگهداری ۱۲۷ عدد از چراغ‌های چشمک زن، نگهداری ۲ هزار متر از روشنایی، تنقیه و پاکسازی دهانه ۳۴۰ دستگاه از پل ها، شستشوی ۴۶ عدد از حفاظ و نرده پلها، شستشوی ۶ هزار عدد از علائم و تابلو‌های محور اصلی و رنگ آمیزی ۱۰۵ عدد از سرعتکاه‌ها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

مرادی می‌گوید: در جهت ارتقای ایمنی پل‌ها و نقاط پربرخورد با استفاده از هزار و ۲۰۰ عدد دپوی مصالح آشکارسازی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.