احتمال شیوع مجدد کرونا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

سرپرست معاونت بهداشت و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: روند کاهش ابتلا به کرونا در استان متوقف شده است و احتمال شیوع مجدد کرونا در استان وجود دارد.

سرپرست معاونت بهداشت و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اگر چه به وضعیت پایداری در تعداد بیماران مبتلا کرونا رسیده‌ایم، ولی روند کاهش ابتلا به کرونا در استان متوقف شده است و احتمال شیوع مجدد کرونا در استان وجود دارد.

علی احمدی افزود: باوجود آنکه هیچ‌کدام از شهرستان‌های اُستان در وضعیت نارنجی و یا قرمز قرار ندارند، ولی روند کاهش ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری متوقف شده است و با توجه به در پیش بودن فصل سرما، احتمال شیوع مجدد کرونا در استان وجود دارد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: علت متوقف شدن روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان بیشتر به خاطر تجمعات آخر تابستان و سفر‌های تابستانی و در کنار آن عادی‌انگاری و واکسن‌گریزی از علل گسترش بیماری کرونا در استان است.

احمدی ادامه داد: افرادی که واکسن نزده‌اند و کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین واکسن آن‌ها گذشته است، نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند چرا که امروز اثر واکسن در کاهش مرگ و میر‌های ناشی از کرونا ثابت شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار