همزمان با هفته نیروی انتظامی، آزمایش یگانی و سناریو‌های رزمی در نقطه صفر مرزی زیرکوه از سوی مرزبانان هنگ مرزی گزیک اجرا شد.

صبح امروز آزمایش یگانی و سناریو‌های رزمی در نقطه صفر مرزی زیرکوه اجرا شد که سرهنگ گندمی فرمانده هنگ مرزی گزیک در این مراسم با بیان اینکه امروز مرزبانی خط مقدم دفاع مقدس است گفت: لازمه کار ما بحث تأمین امنیت است و شرایطی که در منطقه و حوزه مرز حکم فرما است ایجاب می‌کند که نیرو‌های مرزبانی آمادگی لازم را داشته باشند.

او افزود: با توجه به شرایط کشور همسایه لازم است که هم رصد اطلاعاتی دقیق و به موقع  داشته باشیم و هم با انجام  تمرین‌های تاکتیکی لازم آمادگی نیرو‌ها حفظ شود و همه وظیفه دارند شرایط آمادگی نیرو‌ها را تأمین کنند.

 سرهنگ گندمی بیان کرد: دشمن با روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما ما آماده هستیم تا اجازه ندهیم دشمن به نقشه شوم خود دست پیدا کند و کوچکترین حرکتی انجام دهد.

فرمانده هنگ مرزی گزیک اظهار کرد: کار دشمن دشمنی است و ما باید با آمادگی و انجام سناریو‌های فرضی مانع از هرگونه اقدام دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شویم و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.  

او ادامه داد: امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و این امنیت با آمادگی کامل نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی حاصل خواهد شد و ما وظیفه داریم آمادگی کامل را  داشته باشیم تا کوچکترین مشکل امنیتی در شهر و روستا و گوشه گوشه ایران اسلامی ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.