آیت الله ناصری گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای خود در صدد ضربه زدن به انقلاب و جوانان است.

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس حرکت پیامبر اسلام شکل گرفته است گفت: نظام ما نظام ولایی است و وصل به خدا، پیامبر و اولیای الهی است.

آیت الله ناصری افزود: انقلاب اسلامی به سوی تکامل و حق پیش می‌رود و زیر بار استکبار و ظلم نمی‌رود و استقلال خود را حفظ می‌کند و دشمنان نمی‌توانند در این انقلاب رخنه کنند

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ رسانه‌ای خود در صدد ضربه زدن به انقلاب و جوانان را دارد وباید هوشیار باشیم که این جنگ رسانه‌ای جز دروغ، تهمت، فریب و مبالغه چیز دیگری ندارد.

خطیب نماز جمعه یزد یادآور شد: دشمن می‌خواهد نظام اسلامی را تضعیف کند و برای رسیدن به مقصود خود از هیچ دشمنی دریغ نخواهد کرد.

امام جمعه یزد خطاب به مسئولان گفت: در فضای مجازی و رسانه بیشتر کار کنند چرا که متاسفانه دشمن بر این فضا غلبه کرده است و با دروغ پراکنی‌های خود قصد بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه را دارد.

او هدف از بعثت پیامبران را بیدار کردن انسان‌های خفته برشمرد و افزود: اولین قدم در مرحله زندگی معرفت خداست و بعد از معرفت، همراهی با اولیای الهی است و مرحله بعد ثابت قدم بودن در این مسیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار