حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته وحدت بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

نام‌گذاری هفته وحدت در ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) یادآور ابتکار ارزشمند امام خمینی (ره) و بینش قوی ایشان است که ضروری‌ترین نیاز جامعه اسلامی را مورد نظر قرار داده و توجه همه مسلمانان عالم را به این امر مهم جلب کردند.

وی در این بیانیه وحدت جامعه اسلامی را به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام و لازمه حفظ عزت، اقتدار، استقلال دانست و افزود: وحدت زمینه‌ساز تعامل و همکاری مسلمانان با یکدیگر و تلاش مشترک برای رشد جامعه اسلامی و شکوفایی امت مسلمان که آیات قرآن کریم و سیره انبیاء تاکیدکننده این امر است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: مایه افتخار است در شرایطی که مستکبران وحدت جامعه را نشانه گرفته اند، مردم فهیم و بصیر استان در پایتخت وحدت جمهوری اسلامی ایران با تأسی به سیره پیامبر اکرم (ص) و اتحاد و انسجام، خار چشم بدخواهان بوده واجازه جولان بیشتر به دشمنان خارجی و رسانه‌های آن‌ها را نداده و با هوشیاری و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌ها را خنثی کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت، از مردم، علما و نخبگان جامعه، خواست» منادیان وحدت باشند و در برابر عوامل تفرقه ایستادگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار