رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ گرمسار از برخورد با ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه راههای شهرستان های گرمسار و آرادان خبر داد.

میرآخورلی  گفت: با توجه به عمر بالای رویه های آسفالتی اکثر محورهای فرعی و روستایی از توان لکه گیری های موضعی خارج شده اند لذا در راستای افزایش ارتقا ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی بیش از هشت کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در محورهای کردوان-رشمه، ملیجان، ساروزن، غیاث‌آباد، حسین‌آباد کروس، جنت‌آباد، قالیباف، کندقلی خان، یاتری سفلی، چنداب، آرادان و بخش ایوانکی در شش ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ گرمسار با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم‌راه بعنوان سرمایه ملی از ماموریت‌های مهم راهداران است، خاطرنشان کرد: با فعالیت گشت های راهداری در این بازه زمانی از ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری بعمل آمده است.

میرآخورلی، نصب و تعمیر بیش از ۶۰۰ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات اداره شهرستان گرمسار خواند و اظهار کرد: راهداران پرتلاش شهرستان گرمسار بیش از ۱.۵ کیلومتر گاردیل را ترمیم و بازسازی نموده و ۲۵ کیلومتر از سیستم روشنایی حوزه استحفاظی نگهداری و تجهیز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ گرمسار با بیان اینکه ایمن سازی محورهای مواصلاتی در دستور کار بوده گفت: پاکسازی و شستشوی بیش از ۵ هزار مورد تابلو علائم در محورهای اصلی و فرعی اقدام شده و اصلاح شیب شیروانی و افتادگی شانه راه، اصلاح آبروها و پاکسازی ابنیه فنی به طول ۲۰ کیلومتر تحت عنوان عملیات راهداری محوری به پایان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار