آیت الله دری نجف‌آبادی:

امیدآفرینی در جامعه مصداق جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید امیدآفرینی در جامعه سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد.

آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مسئولان استان گفت: امید آفرینی مهمترین نیاز امروز جامعه و مصداق جهاد تبیین است که باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه، خودکفایی در عرصه‌های مختلف، ایجاد امنیت پایدار، موفقیت‌های دولت انقلابی، دیپلماسی فعال و خلق حماسه بزرگ اربعین حسینی از جمله موفقیت هاست.

او اضافه کرد: همین موفقیت‌ها وجب شد تا دشمن توطئه ایجاد ناامنی را در کشور طراحی کند و برخی عناصر خود فروخته داخلی نیز در اجرای این طرح به دشمن کمک کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی حجاب را بهانه کردند تا عظمت و اقتدار نظام اسلامی را تضعیف کنند، اما مردم مانند همیشه نسبت به توطئه‌های دشمنان خود هوشیار و آگاه هستند و با تمام وجود از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

او ادامه داد: توهین به مقدسات، ایجاد ناامنی و تخریب اموال عمومی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و افرادی که در جریان اعتراضات خیابانی و اغتشاشات دست به چنین رفتاری زدند باید در برابر مردم و قانون پاسخگو باشند.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: نیرو‌های جان برکف انتظامی برای تامین امنیت عمومی و مقابله با اشرار و برهم‌زنان نظم و آرامش جامعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و در جریان ناآرامی‌های اخیر نیز شهدایی را تقدیم نظام اسلامی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.