اختصاص ۸۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۸۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان اختصاص داده شده است.

داود شایقی گفت: در استان اردبیل غیر از پروژه‌های مستمر، تعمیر و نگهداری، ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که سعی می‌شود با اولویت‌بندی و نیازسنجی این پروژه‌ها تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها ۱۷ هزار میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری اختصاص یافته و تلاش بر این است تا هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

شایقی از تشکیل صندوق رفاه و پیشرفت استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: برای تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد از ظرفیت این صندوق و سرمایه‌گذاری‌های کلان استفاده خواهد شد.

او با اشاره به برنامه دولت برای احداث شبکه بزرگراهی در استان اردبیل گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث بزرگراه‌ها در استان تامین شده بطوری‌که برای تمام پروژه‌ها ارتباطی در این بخش ردیف ملی تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری با الگو‌های جدید ضروری است افزود: استان اردبیل از ظرفیت‌های ممتازی در گردشگری طبیعی، تاریخی، سلامت، ورزش‌های زمستانی و آبدرمانی برخوردار است و در قالب طرح جامع گردشگری به راحتی می‌توان از این ظرفیت برای تولید ثروت و افزایش فرصت‌های اشتغال استفاده کرد.

شایقی همچنین درباره تدوین سند جامع توسعه استان اردبیل گفت: سند جامع توسعه استان با توانمندی‌های بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری در حال تدوین است که امیدواریم با تهیه این سند از سال آینده طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت جامع در استان عملیاتی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.