سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت:سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

یک سالن‌های ورزشی ـ رزمی، سالن چند منظوره ورزش‌های همگانی و ساختمان اداره کل تربیت بدنی امروز با حضور مشاورز وزیر علوم، تحقیقات و فناری در دانشگاه یاسوج افتتاح شد.

مشاور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه این طرح‌ها گفت: سرانه ورزشی دانشگاه یاسوج از میانگین کشوری پایین‌تر بود که با افتتاح این تعداد طرح سرانه ورزشی این دانشگاه ارتقاء یافت.

دادش پور با اشاره به موقعیت مطلوب جغرافیایی و شرایط آب و هوایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افتتاح این تعداد طرح ورزشی شرایط دانشگاه یاسوج برای میزبانی از مسابقات منطقه‌ای و کشوری فراهم می‌شود.

رئیس سازمان دانشجویان کشور همچنین به تجهیز این سالن‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان امور دانشجویی آماده تجهیز این سالن‌ها به لوازم ورزشی در آینده نزدیک است.

داداش پور به سرانه ورزشی  دردانشگاه‌های کشور اشاره کرد و اضافه کرد: درحوزه سالن‌های سرپوشیده ۹۵ صدم متر مربع و درحوزه سالن‌های باز نیز ۲ ممیز ۶۵ صدم افزایش فضا داشته ایم که این شاخص مطلوبی برای دانشگاه‌ها است.

او با اشاره به نابرابری فضا‌های ورزشی در دانشگاه‌های کشور گفت: برنامه ریزی های لازم برای جبران کمبود سرانه ورزشی در دانشگاه‌های کمتر برخوردار در دستور کار است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.