رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با تهیه و تدوین سند جامع آمایش سرزمینی این دستگاه، امکان توجه به ظرفیت‌های مختلف استان به‌ویژه در حوزه طرح‌های زودبازده و اشتغال‌زا فراهم می‌شود.

سجاد رستمی اظهار داشت: تدوین سند جامع آمایش سرزمینی صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در مرحله جمع‌آوری اطلاعات قرار دارد.

وی افزود: هدفمند شدن اولویت‌های اشتغال‌زایی حوزه صنعت، معدن و تجارت، تأمین زیرساخت‌ها، اختصاص تسهیلات، فراهم شدن امکان شناخت و برآورد محدودیت‌ها و کمبود‌های زیرساختی و اعتباری در شهرستان‌های کمتربرخوردار چهارمحال و بختیاری از مزیت‌های تدوین این سند جامع به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


رستمی ادامه داد: بهره‌مندی از توان شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌منظور سرمایه‌گذاری‌هایی مطابق با سند جامع آمایش سرزمینی چهارمحال و بختیاری می‌تواند به تسریع در روند افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری طبق آمایش سرزمین بهترین محل برای شهر و شهرکهای صنعتی و کشاورزی و دامداری و انواع توریسم است اما مسولان کشور و استان این را درک کرده اند و میفهمند؟؟
آخرین اخبار