سردار زهرایی:

قرارگاه‌های جهادی استان کرمان تجهیز شدند

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از تجهیز قرارگاه‌های جهادی استان کرمان و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ماشین آلات عمرانی خبر داد.

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور؛ در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت هفته وحدت در جمع خبرنگاران در شهر کرمان گفت: کمک‌های مومنانه از سه سال پیش به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد و امروز ۱۵ نوع خدمت را به نیازمندان ارائه می‌کند.

سردار زهرایی افزود: بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندانی که مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نیستند در سراسر کشور شناسایی شده که شامل یک میلیون و ۶۵۰ هزار خانوار است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد رااز جمله خدمات ارائه شده اعلام کرد و گفت: اهدای جهیزیه، لباس، نوشت افزار، کیف مدرسه و ... از دیگر خدمات رزمایش مومنانه در کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: کمک‌های مومنانه و معیشتی کاری مردم‌پایه است که با مشارکت خیّران انجام می‌شود و نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی هم در این زمینه کمک می‌کنند.

سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور؛ از تجهیز قرارگاه‌های جهادی استان و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ماشین آلات راهسازی و عمرانی خبر داد.

بگفته وی برای تامین آب آشامیدنی هفت هزار و ۱۳۸ روستا با وزارت نیرو قرارداد منعقد شده تا در حداقل زمان ممکن و با هزینه کم مشکل آب روستا‌ها برطرف شود.

در این رزمایش توزیع هزار بسته معیشتی و نوشت افزار باحضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در استان آغاز شد.

کمک مومنانه

کمک مومنانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار