حسینی گفت: رأفت و مدارای نظام اسلامی حد و حصر مشخصی دارد و امنیت مردم خط قرمز ماست و اگر اغتشاشگران هر چه سریعتر به این غائله پایان ندهند به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری کردستان امروز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در سنندج اظهار داشت: اعتراض، انتقاد و بیان نقطه نظرات همواره مورد استقبال و تاکید مسئولین کشوری و استانی است، اما اغتشاش، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت ماهیت دیگری دارد.

او افزود: دشمنان نظام اسلامی با تمرکز بر استان کردستان و با به راه انداختن طوفان رسانه‌ای و لجن پراکنی گسترده و پروژه کشته سازی سعی در ناامن جلوه دادن استان کردستان دارند در حالیکه با تلاش و عزم قوی نیرو‌های خدوم انقلاب بحمدالله در چند روز اخیر آرامش در استان برقرار بوده و صرفا تعداد قلیلی هستند که امنیت مردم را هدف قرار داده اند و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید بنا شده است و در استان کردستان نیز تعداد این شهدا بیش از ۲۳ هزار نفر است و وجب به وجب خاک این استان آغشته به خون این شهدای عزیز است.

او ابراز داشت: نکته قابل توجه این است که گروه‌ها و افرادی در زمان فعلی مدعی دفاع از حقوق مردم کردستان شده اند که جنایات آنان علیه مردم میهن اسلامی و بویژه کردستانی‌ها در طول تاریخ این مرز و بوم اثبات شده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان هفته وحدت را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفت و اظهار داشت: این ایام ولادت پیامبر اوج مهربانی و رحمت و آیینه تمام نمای حضرت حق تعالی است که با بینش عمیق امام خمینی (ره) و اعتقاد قلبی ایشان نامگذاری شده است و هذف از این نامگذاری تقویت وحدت و برادری بین مسلمانان جهان است.

او افزود: وحدت امت اسلام همواره مورد توجه معاندنین و دشمنان نظام بوده است و متاسفانه در چند روز اخیر اغتشاشاگران این ایام را به کام مردم ما تلخ کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.