سید غفار شریف زاده به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان بناب معرفی شد.

آقای رضا لعلی فرماندار بناب در جلسه شورای اداری بناب با بیان این‌که دولت سیزدهم در یک مقطع تاریخی بر سر کار آمد که مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف وجود داشت، گفت: حجت الاسلام رئیسی صادقانه، بی ریا و ایثارگرانه وارد عرصه شد و از زمان روی کار آمدن دولت اقدامات بسیاری در حوزه زیرساختی، رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و دیگر حوزه‌ها انجام گرفته است.

او  با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان، گفت: دشمن نه تنها با نظام جمهوری اسلامی بلکه با مردم ایران و کشور ایران و در واقع با ایران قوی و مستقل مشکل دارد و این مساله در طول تاریخ بار‌ها اثبات شده است، اما آن‌ها در برابر جمهوری اسلامی دشمنی خود را آشکار و عیان می‌کنند.

او تلاش برای افزایش ناامیدی، ایجاد ناامنی و ضربه زدن به کشور، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان را از برنامه‌های دشمن دانست و افزود: در حوادث اخیر نیروی نظامی همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند مظلوم واقع شد.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب  پاسداری از نظم و امنیت کشور را مهم‌ترین وظیفه نیرو‌های نظامی و انتظامی دانست و گفت: برای حفظ امنیت در کشور بیش از ۲۲۰ هزار شهید داده‌ایم.

لعلی با بیان این‌که باید عملکرد نظام به مردم تبیین شود، گفت: مهم‌ترین مساله در تبیین عملکرد نظام، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

او  با اشاره به گلایه مندی مردم از برخی ادارات و مسئولان، اظهار کرد: نارضایتی مردم کاملا به حق می‌باشد چراکه متاسفانه گا‌ها شاهد رفتار دوگانه و تبعیض آمیز در ادارات هستیم.

او فزود: گاه مسئولان مشکل مردم را حل نمی‌کند، اما پس از تماس مقام عالی‌تر این مشکل حل می‌شود در حالیکه اگر راهکار قانونی برای حل مشکل وجود دارد باید پیش از تماس این مشکل حل شود و اصلا نیازی به سفارش کردن نباشد.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب  بر ضرورت استفاده از افراد خوش برخورد در ادارات تاکید کرد و گفت: هرگونه گلایه مندی از یک اداره مستقیم متوجه مسئول آن اداره است و در مورد روسایی که موجب گلایه مندی باشند پرونده تخلف اداری تشکیل شده و به کمیته سلامت اداری استان ارسال خواهد شد.

لعلی  خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با همدیگر، مطالبه حقوق شهرستان و پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور از ادارات کل توسط روسای ادارات شد.

او افزود: باتوجه به اشرافیت کامل کارشناسان فرمانداری به موضوعات، مسئولان ادارات بسیاری از مسائل و مشکلات مربوطه به شهرستان را می‌توانند از طریق کارشناس فرمانداری پیگیری و حل و فصل کنند.

او  گفت: متاسفانه نارضایتی از بانک‌ها زیاد بوده و علی رغم اعلام مسئولان عالی کشور بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و درخواست ضامن و سختگیرانه برخورد می‌کنند.

برگزاری نماز جماعت در ادارت و شرکت در مراسمات ملی و مذهبی و از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار شهرستان بناب قرار گرفت.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان بناب سید غفار شریف زاده به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان بناب معرفی شد.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و پیش از این به مدت ۱۰ سال به عنوان کارشناس سرمایه گذاری و اشتغال فرمانداری شهرستان بناب بوده و به مدت هفت سال به عنوان کارشناس امور مالی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خدمت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.