آیت الله دری نجف آبادی گفت: نه تنها دین اسلام بلکه ادیان دیگر هم بی بندو باری را مردود می‌دانند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تولد حضرت محمد پیامبر اکرم اسلام گفت: اسلام برای تربیت انسان و هدایت جامعه به سمت زندگی سالم آمده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اسلام دین اخلاق است نه تنها این دین بلکه ادیان دیگر نیز بی بندو باری را مردود می‌دانند و تاکید بر خانواده با محوریت مادر دارند.

او اضافه کرد: پیامبر اکرم اسوه‌ی بشریت و نماد انسانیت در جهان است و عالی‌ترین مقامات معنوی را دارند و برای عالم رحمت است و خداوند همه خوبی‌ها را برای ایشان دانستند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دین اسلام دین رحمت است بیان کرد: دین اسلام هم دین مهربانی است و انقلاب اسلامی ازابتدای تشکیل وفاداران زیادی را از طریق ترور از دست داده است که جز خسارت چیزی در بر نداشته است.

او در ادامه با بیان اینکه انتقاد به معنای آتش افروزی نیست و در خطر انداختن امنیت کشور و توهین به مقدسات خواست دشمن است وباید هواشیار بود از خانواده‌ها نیز خواست هوشیارانه مراقب فرزندان خود باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه وقتی مرز‌ها مرز‌های ایمانی و توحید باشد قومیت و نژاد نمی‌تواند بین مسلمانان فاصله بیندازد و همه و در وحدت با یکدیگر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.