معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت خوابگاه‌های ملکی این دانشگاه هزار و ۶۰۰ نفر است، گفت : اکنون دانشجویان این دانشگاه در هشت خوابگاه ملکی در شهر کرمانشاه سکونت دارند .

محمدرضا غلامیمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خوابگاه بوستان خواهران و برادران در سرخه لیژه، چهار واحد خوابگاه شهید مفتح در کارمندان، خوابگاه شهید الوانی، خوابگاه طالقانی و یک خوابگاه مشترک با بخش خصوصی از ظرفیت‌های خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: ظرفیت خوابگاه خودگردان دانشگاه ۲۵۰ نفر است که سعی کردیم تمام دانشجویان را در خوابگا‌های ملکی و خودگردان اسکان دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرحله اول خوابگاه در حال ساخت سرخه لیژه که شامل اسکلت و سقف بوده به پایان رسیده، فاز دوم این خوابگاه ۴۰۰ نفره در مرحله مناقصه قرار دارد و باتوجه به وامی که از صندوق رفاه دانشجویان دریافت شده این پروژه مشکل مالی ندارد و با انتخاب پیمانکار مرحله دوم آن آغاز خواهد شد.

غلامی اظهار داشت: در چند سال گذشته به تمام دانشجو‌های غیربومی خوابگاه تخصیص داده شده و در تلاشیم امسال نیز دانشجویان در خوابگاه‌های ملکی یا مشارکتی و یا بخش خصوصی اسکان داده شوند.

وی عنوان کرد: در سال جدید تحصیلی حدود هزار نفر ورودی در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده‌اند که این رقم نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و در تلاشیم زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خود را براساس این افزایش تعداد دانشجو ارتقا دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.