بهره برداری از خط فشار قوی برق سلیمانداراب رشت تا پایان امسال

مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه خط فشار قوی برق سلیمانداراب رشت امسال به بهره برداری می‌رسد.

محبت بیژن مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه خط فشار قوی سلیمانداراب رشت با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع و امکان تأمین برق مطمئن و باکیفیت برای مشترکین موجود و پاسخگویی به تقاضای تأمین برق برای متقاضیان جدید احداث می‌شود.

او افزود: با بهره برداری از این پروژه، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع شهر رشت، امکان تغذیه مطمئن‌تر مشترکین موجود فراهم می‌شود.

به گفته مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان، به علت افزایش ظرفیت جریانی خط، امکان افزایش ظرفیت پست و تأمین برق مشترکین جدید در سال‌های آتی میسر خواهد شد.

این پروژه در مناطق جنوب و جنوب غربی رشت (منطقه سلیمانداراب رشت، محدوده آسایشگاه معلولین و سایر مناطق حاشیه‌ای مجاور) از مناطق کم برخوردار این شهر رشت در حال اجرا است.

آقای بیژن همچنین گفت: این پروژه با اعتباری حدود ۱۱۳ میلیارد ریال امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: جلوگیری از بروز خاموشی‌های گسترده در مناطق جنوب و جنوب غرب شهر رشت به خصوص در پیک بار و شرایط بحرانی شبکه از اهداف پروژه است.

مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: بر اساس طراحی اولیه قرار بود ۱۶ کیلومتر مدار خط کابلی ۶۳ کیلوولت احداث شود که انجام تغییرات و جابجایی در اتصالات برخی از پست‌های واقع در سطح شهر رشت و آزادسازی ظرفیت خطوط موجود، منجر به کاهش قابل توجه طول مسیر اجرای خط موصوف و به تبع آن، کاهش زمان و هزینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.