هزار و ۵۰۲ روستای کردستان دارای تلفن خانگی هستند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ارائه سرویس تلفن ثابت در روستا‌ها همچون دیگر خدمات مخابراتی در راستای برقراری عدالت اجتماعی در اولویت قرار دارد.

آزاد حکمت با اشاره به اینکه ارائه سرویس تلفن ثابت در روستا‌ها همچون دیگر خدمات مخابراتی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری یکسان مردم از محصولات مخابراتی در اولویت کار‌های منطقه قرار دارد گفت: هم اکنون یک هزار و ۵۰۲ روستا دارای تلفن خانگی هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد تلفن‌های مشغول بکار استان بیش از ۵۲۳ هزار و ۲۸۰ شماره است که سه هزار و ۸۸۰ مورد آن در سال جاری دایر شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر شرایط واگذاری شماره‌های جدید به متقاضیان سرویس تلفن ثابت در سطح استان فراهم است، گفت: بیش از ۶۰۰ هزار و ۶۰۴ شماره تلفن منصوبه در استان وجود دارد.

حکمت یادآورشد: براساس آمار جمعیتی در شهرستان‌های تابعه، بعد از شهرستان سنندج، شهرستان سقز با ۶۶ هزار و ۵۶۷ شماره بیشترین مشترک تلفن ثابت را به خود اختصاص داده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه زیرساخت و امکانات لازم برای واگذاری خطوط جدید تلفن ثابت در استان وجود دارد اضافه کرد: متقاضیانی که درخواست ثبت نام تلفن ثابت دارند می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفترپیشخوان دولت در محل و یا با مراجعه به سامانه «مخابرات من» به آدرس https://my.tci.ir نسبت به ثبت نام تلفن ثابت اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار