رییس دانشگاه کردستان گفت: ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد و راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری این دانشگاه جذب شد.

رحمت صادقی اظهار داشت:مدیریت توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری زیر نظر معاونت پژوهش و نوآوری دانشگاه و در راستای توسعه زیست بوم نوآوری دانشگاه در طی ۲ سال گذشته موفق به جذب حمایت مالی در مجموع به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد و بهره‌برداری از مراکز رشد و نوآوری دانشگاه شد.

رییس دانشگاه کردستان افزود: جذب حمایت مالی ۴۵ میلیارد تومانی در ۲ مرحله برای تاسیس مراکز رشد و نوآوری دانشگاه (شعبه سعدی) از دیگر اقداماتی بود که در این زمینه انجام گرفته و در حال حاضر فاز اول این طرح ۱۰۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دست بهره برداری است.

او به جذب حمایت مالی ۱۲ میلیارد تومانی در ۲ مرحله برای راه‌اندازی مجتمع نوآوری دانشکده مهندسی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این مجتمع شامل مراکز نوآوری تخصصی در سه حوزه معدن و صنایع معدنی، عمران و صنایع و زیرسیستم‌ها است که فاز اول آن با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اجرا است.

صادقی به جذب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی مرکز نوآوری تخصصی فرش بیجار هم اشاره کرد و گفت: این مرکز در دانشکده مهندسی و علوم پایه بیجار قرار دارد که اقدام لازم برای راه‌اندازی و بهره‌برداری آن در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار