رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای ۴۰ درصد از مدارس استان اتاق گفتگو بین اولیا و مربیان تشکیل شود.

عباس نعمتی رئیس اداره انجمن اولیاو مربیان آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: باید بین مدارس و اولیای دانش آموزان یک اتحاد فکری شکل بگیرد٬ بطوریکه اگر خانواده ها یک نوع تربیت را در پیش بگیرند و مربیان نوع دیگر ممکن است دانش آموزان با مشکل مواجه شوند.

او افزود: باید فعالیت های آموزش و پرورش مکمل تربیت دانش آموزان در خانواده باشد نه جابگزین آن٬ باید پیوند اولیا ومربیان را بیشتر گسترش بدهیم.

رئیس اداره انجمن اولیاو مربیان آموزش وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: قرار است در هفته اولیاو مربیان برنامه کانون مدرسه محله و تربیت دانش آموزان در مدارس استان تشکیل شود٬ در این طرح ۱۰ درصد از ظرفیت مدارس در استان شامل این طرح قرار خواهد گرفت.

نعمتی بیان کرد: شعاری که امسال ما آن را در سطح استان مطرح کردیم همبستگی ملی٬ انجمن اولیا و مربیان پویا و مشارکت هدفمند اولیا در سطح مدارس است.

او تصریح کرد: هرخانواده شناختی از شخصیت فرزند خود دارد و مربیان نیز شناختی از رشد آنها اگر این دیدگاه ها به هم نزدیک شود موفقیت خوبی در سطح مدارس نه تنها برای دانش آموز بلکه برای اولیای آنها در پی خواهد داشت.

رئیس اداره انجمن اولیاو مربیان آموزش وپرورش خراسان رضوی  تاکید کرد: به شدت معتقد هستیم آموزش در خانواده مهمتر از آموزش برای دانش آموزان است٬ چراکه اگر خانواده یک شکل تربیت را در پی بگیرد و مربیان شکل دیگر ممکن است دوکانگی برای دانش آموز اتفاق بگیرد باید ارتباط اولیا با مدارس بیشتر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.