نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت:۶۰ هزار نفر متقاضی مسکن در همدان نام نویسی کرده اند که باید این تعداد مسکن در چهار سال تأمین شود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به الحاق ۳۰۰۰ هکتار به شهر همدان گفت: الحاق ۳۰۰۰ هکتار در قالب شهرک و محدوده شهرداری به شهر همدان در نشستی با وزیر راه و شهرسازی و مدیران استان مطرح شد .

او با بیان اینکه الحاق اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین به همدان منتفی نشده است افزود: بخشی از اراضی شورین معارض دارد  و در حال پیگیری وضع معارضان اراضی رباط شورین هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تأمین مسکن در شهر همدان، افزود: بخشی از مسکن مهر معطل مانده که مشکل قانونی دارند و به دنبال رفع این مشکلات و به‌کارگیری این واحد‌ها هستیم.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: ۴۰۰ واحد مسکن مهر در فامنین نیمه کاره مانده و پیشرفت فیزیکی بالایی نیز داشته است که باید تعیین تکلیف شود همچنین ۹۶ واحد در تپه امام‌گل همدان که جزء مسکن محرومان بوده، سال‌هاست مشکل بانک و پیمانکار دارد که اگر حل نشود مجبوریم دستگاه قضایی را وارد کنیم.

او  افزود: مسکن ملی شهرک مدنی را پیگیری کردیم تا تسریع پیدا کند و هفته آینده هم از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دعوت شده تا با حضور در استان درباره روند اجرایی این طرح نشستی داشته باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کلنگ‌زنی بی‌حساب و کتاب برخی طرح های مسکن در همدان یادآور شد: بنیاد مسکن طرح هزار واحدی شهرک بهشتی را کلنگ زنی کرده است که باید کار‌های تثبیت زمین انجام شود.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار