عادلی‌نژاد گفت: تلاش دشمن این است که این اقتدار، عزت، عظمت و بزرگی که امروز ایران به آن دست پیدا کرده از سوی تقابل ایرانی با ایرانی از دست برود.

حجت‌السلام آیت عادلی‌نژاد می‌گوید:در حوزه مسائل فرهنگی یکی از دوگانگی‌هایی که دشمن در حال دامن زدن به آن است، دوگانگی حجاب و بی‌حجابی است؛ امروزه مسئله کشور ما حجاب و بی‌حجابی نیست.

او افزود: بنا بر آنچه که حضرت آقا به آن اشاره کردند، دوگانگی که در حقیقت دشمن به دنبال آن است ایران قوی و مستقل و ایران ضعیف و وابسته است و تمام تلاش دشمن این است که این اقتدار، عزت، عظمت و بزرگی که امروز ایران به آن دست پیدا کرده از سوی تقابل ایرانی با ایرانی از دست برود.

به گفته آقای عادلی نژاد برنامه آن‌ها این است که ایرانی را در برابر ایرانی قرار بدهند، یعنی شهروندان جامعه در تقابل هم قرار گیرند تا این اقتدار، عظمت و بزرگی خنثی شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان گفت: امروز ایران قوی ایرانی است که در آن قومیت‌ها و مظاهر مختلف در کنار هم در حال زندگی هستند، اما اگر ایران ضعیف شود، قومیت مانند گذشته به تهدید تبدیل می‌شود و عامل تجزیه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۰۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۱
جانم فدای همه خاک کشورم از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۱
ما همه از یک اب و خاکیم لعنت بر همه دشمنان سرزمینمان ،ما خانه بزرگمان را با لانه مزدوران غربگرا هیچ گاه عوض نخواهیم کرد و خون خود را بپای این کشور و مردم خواهیم ریخت و نثار خواهیم کرد.