سید علی احمدزاده با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی (سامد) از طرف نهاد ریاست جمهوری است، گفت: در نیمه نخست امسال ۳۱ هزار و ۳۴۹ مورد تماس تلفنی برقرار و پاسخگویی شد.
او مدت زمانی پاسخگویی به تماسهای مردمی را ۹۰۶ ساعت، معادل ۵۴ هزار و ۳۶۰ دقیقه اعلام کرد و افزود: تعداد برنامههای مدیران کل دستگاههای اجرایی در سامانه سامد برای پاسخگویی به مردم یک هزار و ۹۹۴ مورد بوده و تعداد افرادی که دیدار حضوری در همین سامانه داشتند و به کارشان رسیدگی شد، ۲۰ هزار و ۴۳۳ مورد است.
احمدزاده میگوید: علاوه بر سامانه سامد میز خدمت در مرکز استان و سایر شهرستانها دایر است و از این طریق هم پاسخگوی مردم هستیم، روزهای شنبه در دفتر کار به صورت حضوری با مردم دیدار دارم، ضمن اینکه بخشی از دیدارها در سفر به مناطق مختلف استان و میزخدمت نماز جمعه انجام میشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ادامه ارتباط میان مسئولان و مردم، اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و انتظار میرود مدیران استانی خواستههای قانونی مردم که از طریق سامانه سامد منتقل میشود را در کمترین زمان ممکن عملیاتی کنند.
او میگوید: کاری خلاف قانون از مدیران نمیخواهیم و بر رسیدگی به خواستههای قانونی مردم تاکید داریم.