رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران:

وضعیت سرانه ورزشی تهران پایین‌تر از متوسط کشور است

عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت سرانه ورزشی تهران پایین‌تر از متوسط کشور است و توزیع سرانه‌های ورزشی در مناطق ٢٢ گانه اختلاف معناداری دارد.

زهرا شمس‌احسان عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: وضعیت سرانه ورزشی تهران پایین‌تر از متوسط کشور است، توزیع سرانه‌های ورزشی در مناطق ۲۲ گانه نیز اختلاف معناداری دارد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم فعالیت بخشی از ظرفیت‌های ورزشی شهر تهران از شهردار تهران انتظار می‌رود با بازنگری فرآیند‌های مدیریت و بهره برداری مراکز ورزشی، سیاست‌ها و اقدامات لازم را جهت فعال سازی و بهره برداری مجموعه‌های تعطیل و نیمه تعطیل ورزشی شهر تهران و افزایش دسترسی شهروندان به سرانه‌های ورزشی، فراهم کند.

شمس‌احسان اضافه کرد: باید مجموعه‌های ورزشی متنوع برای شهروندان در مقیاس محلی، بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد، افزایش فرصت‌های مشارکت ورزشی و تشویق شهروندان به سبک زندگی فعال و پرتحرک توجه ویژه‌ای کنند تا سلامت جسمی، نشاط، شادابی و سرزندگی شهروندان ارتقا پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: توجه به نیاز‌های فراغتی و ورزشی جوانان و نوجوانان که آینده سازان این کشور هستند می‌تواند در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار