تامین نیرو های ماهر از طریق خرید خدمات

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این اداره با جدیت موضوع طرح تامین نیرو‌های مورد نیاز را از طریق خرید خدمات دنبال می‌کند.

حسین محمدزاده رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: در سال تحصیلی جدید با کمبود معلم مواجه بودیم برای همین امر سه راهکار را در دستور کار خود جهت رفع مشکل معلم قرار دادیم.

او افزود: در ابتدا از بازنشستگان عزیز دعوت به همکاری کردیم و قرار شد مؤظفی این عزیزان از ۱۴ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش یابد٬ در مرحله بعد نیز از طریق سرباز معلم و طلبه معلم سعی در تأمین کمبود نیرو در مدارس استان شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره طرح خرید خدمات ادامه داد: در حال حاضر آخرین و بهترین راهکار برای رفع کمبود معلم در سطح استان و مشهد اجرای طرح خرید خدمات است که فرایند آن در هفته گذشته آغاز و تا روز یکشنبه نیز ادامه داشت.

حسین محمدزاده بیان کرد: تعداد افراد متقاضی در ثبت نام اولیه طرح خرید خدمات ۴۰ هزار نفر می‌باشد که از این تعداد هزار نفر بعد از طی مراحل گزینش جذب می‌شوندتا هرچه سریع‌تر در مدارس به کارگیری شوند.

او تصریح کرد: کار گزینش در حداقل ۱۰ روز آینده به پایان خواهد رسید و ما سعی داریم هرچه سریع‌تر مباحث مربوط به حوزه مالی و گزینش این عزیزان انجام شود.

موفقیت دانش آموزان استان خراسان رضوی در المپیاد‌ های علمی

حسین محمدزاده رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره‌ به موفقیت دانش آموزان استان در المپیاد‌های مختلف علمی کرد و گفت: این عزیزان در ۵ رشته موفق به کسب ۲۶ مدال رنگین در المپیاد‌های دانش آموزی کشور شدند٬ البته نتایج ۷ رشته دیگر به زودی اعلام خواهد شد.

او افزود: دانش آموزان استان در رشته‌های کامپیوتر٬ زیست شناسی٬ علوم زیستی٬ جغرافیا و نانو موفق به کسب ۸ مدال طلا٬ ۹ مدال نقره و ۹ مدال برنز شده اند که باعث افتخار برای استان می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار