فاطمی گفت: اداره کل استاندارد استان نقش مهمی در صیانت از نام یزد، کالا‌ها و ارائه خدمات دارد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست با مدیر و جمعی از پرسنل اداره کل استاندارد یزد، هفته استاندارد را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و از اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها قدردانی کرد.

او، استاندارد را یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و بستر‌ها برای تولید محصولات و ارائه خدمات به نحو مطلوب و ایمن دانست و گفت: با وجود نقش و جایگاه ویژه اداره کل استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت مردم، اما به دلیل کار تخصصی و مخاطبان خاص آن، نقش و اهمیت این مجموعه برای بسیاری از افراد ناشناخته است که باید اقدامات لازم در راستای تبیین فعالیت‌های این مجموعه انجام شود.
فاطمی با بیان اینکه دریافت کالا و خدمات با کیفیت و مطابق استاندارد‌های موجود حق مردم است، خاطرنشان کرد: مجموعه استاندارد ناظری برای اعاده حقوق مردم در حوزه خدمات و کالا است تا کالا و خدمات با کیفیت و متناسب با شأن مردم تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

فاطمی در ادامه با اشاره به عزم جدی استان به افزایش بهره وری در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: اداره کل استاندارد می‌تواند نقش فوق العاده‌ای در افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع مصرفی داشته باشد.

او با بیان اینکه نشان استاندارد، اطمینان بخش ایمنی و سلامت محصولات است، اظهارداشت: رویکرد‌ها و فعالیت‌های این مجموعه باید به گونه‌ای باشد که جنس ایرانی و کالای یزد ساخت، به عنوان باکیفیت‌ترین کالا شناخته شود.

استاندار یزد با اشاره به تولید قریب به ۱۴۰۰ نوع کالا در استان یزد و صادرات بخشی از آن‌ها به خارج از کشور، خاطرنشان کرد: کالا‌های تولیدی استان یزد در واقع سفیرانی از یزد هستند که از روی آن یزد و یزدی‌ها را قضاوت می کنند لذا اداره کل استاندارد نقش مهمی در صیانت از نام و تولید و خدمات یزد دارد.

استاندار یزد در جریان حضور امروز خود در اداره کل استاندارد یزد، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار