تقدسی نژاد:

شهر آفتاب در دوره قبل به حال خودش رها شده بود

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: شهرافتاب ظرفیت انتقال تمامی نمایشگاه ها به خودش را دارد.

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: متاسفانه در دوره قبل، مدیریت شهری برای تکمیل شهرآفتاب اقداماتی انجام نداد و این مکان را به حال خود رها کرده بود.

وی افزود: در سال جاری، نمایشگاه هایی با حضور حداکثری مردم برگزار شد و این یعنی ظرفیت برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب وجود دارد، استفاده از مترو نمایشگاه و دسترسی به فرودگاه ها، مزیت این نمایشگاه است و ثابت شده که می تواند برای شهروندان استفاده بهینه داشته باشد.

تقدسی نژاد یادآور شد: شهر آفتاب ظرفیت انتقال تمامی نمایشگاه‌ها به خودش را دارد، برای توسعه این مجموعه و رسیدن به مطلوبیت، به سمت بخش خصوصی رفتیم و ۷۰ سرمایه گذار برای توسعه این مجموعه اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: حتما باید روی بخش خصوصی حساب کنیم و اگر اطمینان خاطر برای سرمایه گذاران وجود داشته باشد، کار به راحتی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: عنوان می‌شود مردم از برگزاری نمایشگاه‌ها در محل شهر آفتاب استقبال نمی‌کنند تنها یک بهانه است، در طی برگزاری نمایشگاه‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که این اتفاق نیفتاد و بازدیدکنندگان زیادی در محل شهر آفتاب حضور پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: برای توسعه مجموعه شهر آفتاب یا باید از اعتبارات شهرداری استفاده شود یا با توجه به شرایط اقتصادی، این کار عملیاتی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار