فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: ۳۶ کشور در ایجاد اغتشاشات ۲۰ روز اخیر ایران با برنامه‌ریزی قبلی نقش داشتند.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری در ششمین اجلاس مجمع بسیجیان کاشان، با موضوع تحقق دولت اسلامی و حضور نخبگان بسیجی و سایر اقشار این حوزه گفت: با توجه به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر وقوع اتفاقات اخیر کشور با برنامه‌ریزی قبلی دشمنان، ۳۶ کشور دنیا و ۱۲ گروهک معاند ضد انقلاب نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان ایجاد اغتشاشات اخیر دخالت مستقیم داشتند.

به گفته او، این مسأله دخالت و پشتیبانی کشور‌های دیگر دخالت مستقیم ۳۸ کشور دنیا در زمان جنگ تحمیلی را تداعی می‌کند که با ایران جنگیدند و همه اتفاقات قبل از دفاع مقدس در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن را در راستای تجزیه طلبی کشورمان رقم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه حتی در طول هشت ماه فتنه سال ۸۸ نیز حدود ۱۸ کشور دنیا دخالت داشتند اظهار کرد: اکنون نیز پای کارآمدن ۳۶ کشور دنیا با برنامه‌ریزی قبلی برای ایجاد اغتشاشات و تجزیه سازی کشور عزیزمان یک واقعیت است که با موج سواری بر روی بحث جنگ رسانه‌ای، عوام فریبی و جنگ شناختی خواستند اغتشاشات نسلی را ایجاد کنند.

سرهنگ پاسدار اکبری، تصریح کرد: این یک روی سکه است، همیشه جبهه حق و باطل در کشاکش روزگار از خلقت آدم تا کنون بوده و هست و تا ظهور حضرت، ولی عصر (ارواحنا به الفدا) ادامه خواهد داشت تا ما بتوانیم با سربازی در رکاب آن حضرت، پرچم مقدس و متبرک به خون شهدای عزیزمان را به دست صاحب اصلی خودش بسپاریم.

او با یادآوری وجود هفت راهبرد در پیشگیری و مقابله با این حوادث در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ خرداد و سالگرد ارتحال امام راحل گفت: اگر امروز ما با این مسایل مواجه هستیم به دلیل کوتاهی ما در بعضی موارد است.

به گفته او، این اتفاقات و این مسایل نشان دهنده اینست که انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته مسیر خود را با اقتدار، عزت و قوت و قدرت پیدا کرده و پیموده و خواهد پیمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان دلیل وقوع این اتفاقات را از روی استیصال انفعال دشمنان ما دانست و افزود: همانطور که دیروز وزیر کشور پایان وقایع را اعلام رسمی کرد حتی دستگاه‌های نظامی و امنیتی جبهه استکبار نیز خودشان نه تنها پایان آنرا اعلام کردند بلکه ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) به پنتاگون در پیامی اعلام و اعتراف کرد «ما در این قضیه اشتباه کردیم».

سرهنگ پاسدار اکبری این اعتراف دشمن را ضربات محکم‌تر برای آن‌ها و فصلی برای کشور ما عنوان و اضافه کرد: امروز کشور ما، ایران سال ۵۷ نیست بلکه ایران امروز سال ۱۴۰۱ را در گام دوم در حال عبور و تداوم راه با اقتدار دارد.

او تاکید کرد: وقوع این اتفاقات به دنبال سیلی محکم، مستمر و مکرری است که از ملت ایران خوردند و به دنبال جبران هستند که هرگز نخواهند توانست.

به گفته او، راهبرد‌های مقام عظمای ولایت در سخنرانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که خطاب به فعالان انقلابی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور توصیه کردند و باید سرلوحه همه مسایل ما در مدیریت شهر و کشورمان در مباحث جامعه پردازی اسلامی و بیانیه گام دوم و در تحقق دولت اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی مدنظر قرار بگیرد تا این دوره گذار را بگذرانیم شامل «هفت نگذارید» است.

اکبری یادآور شد: راهبرد‌ها شامل «نگذارید از انقلاب هویت زدایی کنند و حقیقت آنرا واژگون کنند، نگذارید یاد امام در جامعه کم رنگ تحریف شود، نگذارید رگه‌های ارتجاع نفوذ کنند، دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید جنگ روانی در کشور تاثیر بگذارد، از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید و نگذارید وانمود کنند کشور به بن بست رسیده است» است.

به گفته او، با توجه به فرمایش رهبری در این راهبرد‌ها امروز وظیفه قدرشناسی مسئولان سنگین و امید آفرینی در سطح جامعه و بحث بازگویی خدمات و تحرکات ریشه‌ای در بدنه دولت ضروری است.

او افزود: حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مسئولان فرمودند مسئولان بدون توجه به این حواشی تمام مسیر خود را با انجام وظیفه و خدمت گذاری به مردم ادامه دهند، این حواشی تمام می‌شود و ما با طی مسیر خدمت گذاری به مردم، رشد و اعتلای روز به روز جمهوری اسلامی را شاهد خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار اکبری، با تاکید بر اینکه مجمع بسیج، کارگروه‌های تخصصی و هیات‌های اندیشه‌ورز رده‌های مختلف بسیج قوه عاقله بسیج هستند گفت: برگزاری نشست امروز برای ارائه خروجی‌های قوه عاقله مجمع عمومی بسیجیان است که هر سال انجام می‌شود و به لطف خدا طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری خوب و مفید فایده برای مردم نیزتا کنون بوده و خواهد بود.

ششمین اجلاس مجمع بسیجیان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و سخنرانی حجت‌الاسلام کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی اسلامی با موضوع تحقق دولت اسلامی در سالن همایش‌های مرحوم ارباب تفضلی اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.