اتحادیه ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خانگی فرانسه که به افزون بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بیمار خدمات ارائه می‌کند به دلیل تورم و افزایش هزینه‌ها نسبت به ورشکستگی گسترده فعالان این حوزه هشدار داد.

روزنامه لو فیگارو نوشت: اتحادیه ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خانگی فرانسه (FEDEPSAD) که از اعضای فعال جنبش شرکت‌های فرانسوی (MEDEF) شناخته می‌شود، روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خانگی با خطر جدی ورشکستگی در اوایل سال ۲۰۲۳ روبرو هستند.

این اتحادیه همچنین هشدار داد که فعالان این اتحادیه که با بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بیمار کار می‌کنند، بین افزایش شدید قیمت‌ها و کاهش هزینه‌ها به دام افتادند و در اوایل سال آتی میلادی با خطر عظیم ورشکستگی روبرو هستند.

بر اساس این گزارش بیمارانی همچون مبتلایان به آپنه خواب، دیابت، ناتوانی و اعتیاد، از جمله اقشاری هستند که در صورت ورشکستگی این اتحادیه، دچار چالش خواهند شد.

لو فیگارو با تاکید بر اینکه صورتحساب مراقبت در منزل برای فرانسویان در حال افزایش است، به نقل از بیانیه منتشر شده، می‌افزاید: این صورتحساب با اثر مخرب در میان خدمات‌دهندگانی که تجهیزات پزشکی خود را به شکل عمده از تامین‌کنندگان آمریکایی خریداری می‌کنند، مواجه شده‌است.

اتحادیه ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خانگی فرانسه دلیل این امر را فشار تورم در آمریکا که بسیار بالاتر از آنچه در فرانسه مشاهده می‌شود، ارزیابی کرده است.

۳۲ هزار کارمند مراقبت‌های بهداشتی تحت فشار مالی

بر اساس این بیانیه، افزایش هزینه‌های موجود را نمی‌توان به بازاری که در آن قیمت‌ها توسط مقام‌های دولتی تعیین می‌شود، منتقل کرد و این امر موجب فشار منفی مستمر به فعالان این اتحادیه شده است.

اتحادیه ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خانگی فرانسه با یادآوری این نکته که روند حاکم منجر به از دست دادن درآمد‌های این بخش و ۳۲ هزار کارمند آن شده است، مبلغ مورد بحث را حدود ۷۰۰ میلیون یورو طی ۱۰ سال تخمین می‌زند.

بر اساس این بیانیه، تعداد زیادی از شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند با روند موجود کنار بیایند و موج ترس بی‌سابقه ورشکستگی و توقف فعالیت از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار