مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : مردم نوعدوست استان با اهدای هشت میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت داشتند.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : از این میزان کمک‌های مردمی و خیرین، هفت میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان به صورت غیرنقدی و مابقی به صورت نقدی بود.

وی اضافه کرد: از مجموع کمک‌های مردم در سال جاری، ۳۷۲ میلیون تومان در مدارس سطح استان جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدرسه‌ها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: در سال جاری همزمان با سراسر کشور، ۲۶۰ پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در استان کرمانشاه برپا شد.

ترکمانه، با قدردانی از مشارکت خوب مردم نوعدوست استان در این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این جشن ظرف کوتاهترین زمان ممکن بین ۲۲ هزار دانش آموز نیازمند زیر پوشش این نهاد در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هر ساله با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان کم برخوردار و زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه علاوه بر این میزان کمک، ۱۱ میلیارد تومان را نیز امسال برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد پیش بینی کرده است.

ترکمانه گفت: جشن عاطفه‌ها از اقدامات ارزشمندی است که هر ساله با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی با نیازمندان در عرصه آموزش دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری این چنین جشن هایی، دانش آموزان را به کار خیر و خیرخواهی تشویق کرده و عاطفه‌ها را پرورش می‌دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.