معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه با روش‌های مختلفی به دنبال شناسایی افراد بی‌سواد استان هستیم تا آن‌ها را به یادگیری سواد درسی سوق دهیم، از سوادآموزان خواست به سایت "سواد آموزی" آموزش و پرورش برای ثبت نام مراجعه کنند تا با آن‌ها برای برپایی کلاس نهضت تماس گرفته شود.

یاسر کرمی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش استان کرمانشاه این آمادگی را دارد برای سوادآموزان در هر سه دوره نهضت سودآموزی (سواد آموزی، انتقال و تحکیم) کلاس‌های درس تشکیل دهد.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه با روش‌های مختلفی مانند انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان، مساجد و تشکل‌های مدنی، بسیج سازندگی، سپاه و دیگر نهاد‌ها به دنبال شناسایی افراد بی‌سواد است تا آن‌ها را با ارایه مشاوره و فراهم کردن شرایط به یادگیری درس تشویق کند.

کرمی یکی از مهمترین روش‌ها شناسایی افراد بی‌سواد را طرح پایش مدرسه محور توسط مدیران مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم عنوان کرد که والدین بیسواد و کم سواد دانش آموزان شناسایی و رصد و برای ثبت نام و برقراری کلاس‌های نهضت سواد آموزی برای آن‌ها اقدام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.