مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد روستا‌های استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

ریحان بهادر گفت: ۱۰۰ درصد مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد و ۹۰ درصد مناطق روستایی قابل گاز رسانی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او با بیان اینکه از مجموع یک هزار و ۱۱۵ روستای قابل گاز رسانی استان، ۹۷۷ روستا گازرسانی شده اند، افزود: ۱۰ درصد باقی مانده در مناطق روستایی استان در شهرستان‌های مختلف از جمله؛ بهمئی، لنده، چرام، کهگیلویه، بویراحمد و دیگر شهرستان‌ها قرار دارند.

بهادر به گازرسانی به ۱۰ رسوتای شبلیز شهرستان دنا در دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: ۲۶ روستا در لوداب و ۶۴ روستای دیگر هم در قلعه رئیسی و دیشموک تا آخر امسال گازرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مدت زمان پروژه گازرسانی زیلایی را ۲ ساله و در دست اجرا اعلام و اضافه کرد: گازرسانی به ۲۸ روستا (۴۱ پاره روستا) در منطقه زیلایی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

به گفته بهادر؛ با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی زیلایی ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر شامل ۴ هزار و ۴۵۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دنا نیز امسال سبز اعلام خواهد شد، افزود: تاکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و امیداوریم براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا سال ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان سبز معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.