امام جمعه سنندج:

گرانی و مشکلات اقتصادی باعث نارضایتی مردم است

ماموستا رستمی گفت: گرانی و مشکلات اقتصادی باعث نارضایتی مردم از مسئولان شده و این امر توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.

امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امروز گرانی و مشکلات اقتصادی باعث نارضایتی مردم از مسئولان شده که این امر توجه بیشتر به رفع مشکلات مردم را می‌طلبد و دولتمردان باید رفع این مشکلات همت بیشتری داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی در واکنش به اتفاقات اخیر با اشاره به اینکه انتقاد باید سازنده و قانونی باشد، گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی و طراحی از قبل و با تلاش شبانه‌روزی قصد ایجاد ناامنی، تفرقه افکنی و برهم زدن امنیت کشور را دارند.

او با بیان اینکه دولت به دنبال جبران کمبود‌ها و عقب ماندگی‌های استان‌های کمتر توسعه یافته است، افزود: مسئولانی که نتوانند بودجه تخصیصی به کردستان را هزینه کنند و آن را برگشت دهند دلسوز نظام و مردم نیستند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات جامعه نیازمند یک گفت و گو ملی هستیم و انتظار می‌رود مسئولان و تصمیم گیران از تمام ظرفیت‌های جامعه برای رفع مشکلات و کاستی‌ها بهره گیرند.

رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای اهل سنت اظهار کرد: باید در فضای عقلایی و با بهره گیری از شاخص‌های فرهنگی به اصلاح امور پرداخت و دغدغه‌های مردم را رفع کرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه استان کردستان مهد غیرت، تمدن و فرهنگ است، گفت: به طور قطع با هوشیاری مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی، به دشمنان اجازه ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور را نخواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.