ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در دانش آموزان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در دانش آموزان گفت: شهروندان به مراکز منتخب مراجعه بیماران عفونت حاد تنفسی در سطح استان فارس و یا پزشک خانواده مراجعه کنند.

دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کرونا ضمن ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در دانش آموزان اظهار کرد: در نشست مشترک با مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش، راهکار‌های پیشگیرانه در این زمینه بررسی می‌شود.

او، مهم‌ترین توصیه‌ها در صورت ابتلای افراد را شامل استراحت کافی و استفاده فراوان از مایعات و غذا‌های مقوی عنوان کرد و افزود: لازم است در صورت بهبودی نیافتن و وخامت وضعیت، به مراکز منتخب مراجعه بیماران عفونت حاد تنفسی در سطح استان و یا پزشک خانواده مراجعه شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: شهروندان شهر شیراز می‌توانند در صورت داشتن علائم از ساعت ۸ تا ۲۲ به مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) واقع در بلوار نصر، مرکز خدمات جامع سلامت حافظ واقع در شهر جدید صدرا، مرکز خدمات جامع سلامت فاطمه الزهرا (س) واقع در بلوار همت جنوبی و مرکز خدمات جامع سلامت علیپور واقع در بلوار سیبویه، جنب مرکز بهداشت شهدای انقلاب مراجعه کنند.

دکتر رضائیان زاده با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس اضافه کرد: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۴ و ۳ صدم درصد در نوبت نخست، ۸۸ و ۱۳ صدم درصد در نوبت دوم، ۵۰ و ۱۴ صدم درصد در نوبت سوم و ۴ و ۱۹ صدم درصد در نوبت چهارم رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار