استاندار کردستان ضمن تاکید بر تقویت ظرفیت‌های کانون پرورش فکری گفت: کار در حوزه کودکان و نوجوانان باید به باور تبدیل شود و مبتنی بر قواعد علمی باشد.

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه کار کانون پرورش فکری جزو فعالیت‌های ریشه‌ای و مهم است، گفت: متاسفانه آنگونه که شایسته است به این حوزه توجه کافی ولازم نشده است و اعتقاد دارم که باید با باور و یقین قلبی در این حوزه کار شود.

استاندار کردستان افزود:ثمرات و نتایج کار فرهنگی در کانون پرورش فکری در آینده نتیجه خواهد داد.

او ضرورت انجام اقدامات ایجابی در مسائل فرهنگی را یادآوری کرد و گفت: در امر پرورش کودکان و نوجوانان اعتقادی باید با کار‌ها و اقدامات خلاقانه زمینه بروز استعداد و خلاقیت این سرمایه‌های ارزشمند و آینده ساز فراهم گردد.

استاندار کردستان ضمن صحه گذاشتن بر اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری وعده داد که از همه امکانات و در حد مقدورات برای رفع مشکلات و نیاز‌های کانون اقدام خواهد شد.

زارعی کوشا توجه به مسئله پرورش در کنار آموزش را حائز اهمیت برشمرد و گفت:کردستان سرزمین استعداد‌های درخشان و پویا است و در همه زمینه‌ها نخبه پرور است، بنابراین ما وظیفه داریم بستر‌های شکوفایی این استعداد‌ها را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.