مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: حسینیه شهدا در محوطه ضلع شرقی گلزار شهدای شهر قزوین ساخته می شود.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد است، گفت: در اجرای این ساماندهی عملیات عمرانی مختلفی در این مکان مقدس اجرا خواهد شد که از جمله آن‌ها ساخت حسینیه شهداست.

اسمعیلی افزود: حسینیه شهدا در محوطه ضلع شرقی گلزار شهدای شهر قزوین برای استفاده یک هزار و ۵۰۰ نفر و به متراژ حدود ۳ هزار مترمربع با در نظر گرفتن همه فضا‌های قابل طرح و استفاده در حسینیه‌ها ساخته می‌شود.

وی همچنین تعویض سنگ مزار شهدای قزوین و جانمایی مزار شهدای مفقودالاثر را از دیگر پروژه‌های عمرانی بنیاد در گلزار شهدای شهر قزوین برشمرد و افزود: در عملیاتی شدن این پروژه‌ها، شهرداری قزوین می‌تواند کمک بسزایی به بنیاد کند.

صباغی شهردار قزوین گفت: برنامه بنیاد در ساخت حسینیه شهدا در گلزار شهدای قزوین از نیاز‌های ضروری فرهنگی در این مکان مقدس است و باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه از طرح‌های بنیاد در ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین حمایت می‌کنم، ادامه داد: شهرداری قزوین در اجرای این طرح‌ها همراه بنیاد خواهد بود تا در سریع‌ترین زمان اجرایی شود.

صباغی ادامه داد: حداقل کاری که مسئولان می‌توانند در برابر ایثارگری‌های شهدا انجام دهند، در نظر گرفتن سنگی در شان مقام شهیدان است، لذا اجرای این پروژه‌ها ضروری است.

شهردار قزوین پیشنهاد کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای قزوین گروهی از مهندسان مشاور تشکیل شود تا این کار مهم و بزرگ با کیفیت مطلوب و در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار