مدیر دفتر مطالعات منابع آب سد لتیان گفت: میزان ذخیره سد آب های تهران ۸۰ میلیون متر مکعب کاهش داشته ومیزان آب ورودی به سد لتیان به ۲۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

خان نیکی گفت:  در حال حاضر سدهای تامین کننده آب های شرب تهران ۳۴۸ میلیون متر مکعب آب و ذخیره دارند که نسبت به سال گذشته ۸۰ میلوین متر مکعب کاهش  ورودی آب داشنه ایم ونسبت به میزان نرماع ۳۵۱ کاهش ذخیره آب داریم .

به گفته‌  مدیر دفتر مطالعات منابع آب سد لتیان کاهش حجم آب این بخش بر اثر دوسال خشکسالی است  که باعث کاهش ورودی و روان آب شده است  طبیعتا با توجه به وضعیت موجود  برنامه ریزی برای حجم ورودی و خروجی آب شده  تا حداکثر استفاده را از این بخش ببریم.

او می گويد: برنامه تامین و توزیع روزانه پایش می‌ شود وتمامی اقدامات در این راستا است که بتوانیم آب شرب پایدار را به دست بیاوریم و در این شرایط حالت های ورودی و میزان خروجی ذخیره پایش می‌شود.

 خان نیکی گفت: حجم آب سد لتیان ۲۰ میلیون متر مکعب  است که درشرایط نرمال باید ۵۶ میلیون متر مکعب باشد با برنامه ریزی  خروجی  آب را با ۲۰ میلیون متر مکعب نگه داشته ایم اما بدون مدیریت مصرف آب  نمی شود این شرایط را کنترل کرد.

 

برچسب ها: صنعت آب ، ذخیره آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار