فرماندار شهرستان رزن از الحاق ۴۷ هکتار زمین به محدوده شهر دمق خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار گفت: با پیگیری‌های مستمر و نظر مساعد و دستور استاندار ۴۷ هکتار زمین به محدوده شهر دمق الحاق شد که با الحاق این میزان زمین به محدوده شهر دمق تا چند سال آینده این شهر در رابطه با ساخت و ساز مسکن مشکلی نخواهد داشت. ضمن اینکه پیش از این هم ۷۵ هکتار زمین به محدوده شهر رزن الحاق شده بود، این شهر هم تا چند سال آینده محدودیتی برای احداث مسکن ندارد.

او گفت: یکی از برنامه‌های این شهرستان برای مرتفع شدن مشکل مسکن روستاییان افزایش محدوده روستایی است همچنین در سطح روستا‌ها طی برنامه‌ای قصد داریم با زمین خود مردم، روستا را در زمینه مسکن آباد کنیم.

غفاری‌آثار می‌گوید: به همین منظور اگر برای محدوده یک روستا پنج هکتار زمین الحاق می‌شود، از پنج هکتار زمین الحاق شده با توجه به توافقنامه و ضوابط تعریف شده حداقل ۲.۵ هکتار در حوزه بنیاد مسکن خواهد آمد.

او گفت: در صورت موافقت روستاییان با بنیاد مسکن و حل مشکلات از ۲.۵ هکتار پولی که از طریق بنیاد مسکن برای بحث خودیاری مردم حاصل می‌شود، تمام روستا‌ها شهرستان آباد خواهد شد.

فرماندار رزن در ادامه از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان در حال ساخت این شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان همدان خبر داد و گفت: اگر اعتبار این طرح در همین دوره تخصیص یابد این پروژه در دولت سیزدهم به اتمام خواهد رسید و قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.
منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار