مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از پذیرش ۱۶۲ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های سراسری کشور خبر داد.

جاسم محمدی گفت: ۱۶۲ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در دانشگاه‌های سراسری کشور قبول شدند.

وی افزود: از این تعداد شش نفر در رشته‌های پزشکی، یک نفر دندانپزشکی، ۴۲ نفر دانشگاه فرهنگیان، یک نفر پرستاری، هفت نفر رشته‌های هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهداشت و مامایی، ۱۳ نفر رشته‌های فنی و مهندسی و ۲۳ نفر نیز در رشته‌های حقوق و علوم انسانی موفق به راه‌یابی به دانشگاه‌های سراسری شدند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اعلام نتایج اولیه در مردادماه، چهار دانش‌آموز موفق به کسب رتبه سه رقمی و ۲۰ دانش‌آموز نیز موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار شدند.

محمدی اضافه کرد: همچنین ۲۱ دانش‌آموز در دانشگاه‌های آزاد، ۳۸ نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور، ۱۱ نفر در دانشگاه‌های فنی و یک نفر نیز در دانشگاه علمی و کاربردی پذیرش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۹:۵۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اگر استان به دو استان چهارمحال و بختیاری تبدیل و تقسیم شد اونموقع رسانه ها حق بیان چهارمحالی دارند و گرنه نام استان را باید کامل گفت
آخرین اخبار