گازرسانی ۱۹۳ روستا در لرستان

مدیرعامل شرکت گازلرستان گفت: در دولت سیزدهم ۱۹۳ روستا در این استان گازرسانی شده است و طی هفته گذشته نیز تعدادی از روستا‌های استان گازرسانی شد.

 کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در در دولت سیزدهم شرکت گاز لرستان با روحیه جهادی در اجرای طرح‌های گاز رسانی شتاب قابل توجهی گرفته است بیان کرد: در این مدت شهر چم پلک بصورت کامل گازرسانی شده است.

او با بیان اینکه ۵۲ کیلومتر شبکه تغذیه و ۴۷۱ کیلومتر شبکه توزیع و پلی اتیلن در استان ایجاد شده است، اظهار داشت:۲ هزار و ۸۳۷ انشعاب شهری و هفت هزار و ۲۴۳ انشعاب روستایی در استان نصب شده است و تلاش می‌شود در راستای محرومیت زدایی درزمینه گازرسانی روستای در استان اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل شرکت گازلرستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۴۲۱ صنعت و۶ شهرک صنعتی در لرستان گازدار شده است و اکنون ۶۰ هزار مترمکعب در ساعت به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده است عنوان کرد: اکنون زیرساخت گاز برای تمام شهرک‌های صنعتی استان فراهم شده است.

گودرزی گفت: در حجم جایگزین گاز به جای سوخت مایع طی چند سال گذشته پیشتاز بوده ایم و تا هفته دولت امسال ۷۱ درصد تعهد شرکت گاز لرستان یعنی از میزان ۱۰۰ هزار ۷۵ هزار انجام شده است.

او افزود: ضریب نفوذگازرسانی در لرستان ۹۵.۵ درصد است و نیسبت به متوسط کشوری ۱۱ درصد بالاتر است.

 

برچسب ها: گازرسانی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.