رتبه نخست خراسان جنوبی در عملکرد سامانه‌های نوین آبیاری

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گفت: خراسان جنوبی به لحاظ عملکرد کل سامانه‌های نوین آبیاری رتبه اول را تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ در سطح کشور کسب کرده است.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای ۲هزار و  ۶۹۴ هکتار آبیاری نوین تا پایان مهرماه امسال، گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این سطح بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان است.

او افزود: به ازای اجرای هر هکتار آبیاری کم فشار حداکثر ۱۵ میلیون تومان و برای هر هکتار آبیاری تحت فشار حداکثر ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

محمدی از تجهیز ۳۷ هزار و ۷۴۱ هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم‌های نوین آبیاری خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال بر اساس اجرای سیستم‌های نوین آبیاری با اجرای ۲ هزار و ۶۹۴ هکتار حجم کار، خراسان جنوبی رتبه دوم کشوری را تا پایان مهرماه جاری کسب کرد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: درحال حاضر ۱۰ هزار و ۵۷۵ هکتار پروژه سیستم‌های نوین آبیاری در استان در حال اجرا بوده و خراسان جنوبی به لحاظ عملکرد کل سامانه‌های نوین آبیاری رتبه اول را تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ در سطح کشور کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.