پروژه بهسازی و بازسازی، تکمیل رختکن‌ها، موتورخانه و پروژکتور‌های ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره) باحضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

عابدین  خرم، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه در بازدید‌های اخیری که از این مجموعه داشتیم نگرانی‌هایی درزمینه‌های مختلف تجهیزاتی مشاهده شد و نواقصاتی داشتیم گفت: امید داریم با ۱۲۰ میلیارد تومانی که تصویب شده است و تاشهریور سال آینده اختصاص خواهد یافت تکمیل این ورزشگاه اتفاق بیفتد.

او  افزود: سعی داریم تا ورزشگاهی قابل افتخار برای استان و ورزشکاران عزیزمان تکمیل شود وبه امید خدا تا سال اینده نواقصات دیگر نیز تکمیل خواهد شد.

منادی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید اینکه کشور ما از کشور‌های قدرتمنددر تمامی عرصه‌ها است، گفت: باید از فرزندانمان مراقبت کنیم تا شکار فضای مجازی نشوند و برای این کار اجرای جشن‌های محلی برای این منظوربسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

او همچنین ضمن ابراز خرسندی از قول مساعد وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اختصاص اعتبار برای مسقف کردن ورزشگاه دوچرخه سورای تبریز، گفت: به محض دریافت بودجه این پروژه، این مهم اجرایی می‌شود.

منادی خاطر نشان کرد: حجاب هویت و فرهنگ ما است، به همین دلیل مردم ما به این آشوبگران و اغتشاشات توجهی نمی کنند، همچنین نیروی انتظامی امنیت ما بوده و قدر دان ایشان نیز هستیم.

ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان اذربایجان شرقی گفت: این پروژه از دغدغه‌های استاندار محترم بود که باید درشان ورزش استان به اتمام می‌رسید همچنین هزینه پروژکتور‌ها و رختکن این مجموعه با اعتباری ویژه بالغ بر ۳۰میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: رختکن‌های ما مورد تایید AFC است و با استاندارد‌های روز تجهیز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.