رئیس کل دادگستری فارس گفت: اجساد شهدا به پزشک قانونی منتقل شده و لذا سعی می‌کنیم تا اوایل صبح فردا هویت شهدا را کاملاً مشخص و اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه بازدید از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت: متأسفانه در  عملیات تروریستی شاهد شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران و مجاوران حرم مطهر بودیم.

او در خصوص هویت شهدا و مجروحان تصریح کرد: تیم‌های تشخیص هویت   در بیمارستان مستقر هستند و اجساد شهدا هم به پزشک قانونی منتقل می‌شود، لذا سعی می‌کنیم  تا یا اوایل صبح فردا هویت شهدا را کاملاً مشخص و اعلام کنیم.

موسوی با بیان اینکه هویت مجروحان مشخص شده و به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: تروریست این حادثه بازداشت شده و از او بازجویی خواهد شد و قطعاً برخورد شدیدی با عوامل این حادثه انجام خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری فارس با تصریح اینکه نتیجه اغتشاشات ایجاد چنین ناامنی‌هایی است، افزود: از نیرو‌های نظامی و انتظامی درخواست می‌شود که با کسانی که اغتشاش و آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطعی داشته باشند.

او در پایان با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز دادگستری است، گفت: قطعاً با کسانی که بخواهند از این خط قرمز عبور کرده و آشوب در جامعه ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار