جمعی از شخصیت‌ها و سازمان‌ها در استان کرمان، جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

در پی جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز که منجر به شهادت جمعی از زائران و نمازگزاران شد، مسئولان، شخصیت‌ها وسازمان‌های مختلف در کرمان این جنایت را محکوم کردند.

آیت الله خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، حزب موتلفه و دادگستری استان کرمان در پیام‌هایی ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار برخورد قاطع با حامیان این اقدام تروریست ها شدند. 

 امام جمعه اهل سنت ریگان نیز طی پیامی حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد. 
 
پیام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: این جنایت بزرگ انسان را متاثر می کند و مردم ما باید بهوش باشند، به ویژه اکنون که داعش اجرای این جنایت را پذیرفته است. 

او افزود:  هر کسی به هر دلیل اعتراض به حقی دارد باید بیان کند؛ اما بهانه را باید از دشمن گرفت و نباید بستری برای دشمنان فراهم کرد. 

پور ابراهیمی بیان داشت: آب به آسیاب داعش و دشمن نریزیم و جوانان و نوجوانان باید بدانند که دارد از مطالبات بحق  آن ها سوء استفاده می کنند و داعش و دشمن دنبال تجزیه ایران هستند و ما باید میدان را به خوبی ببینیم؛ زیرا دشمن به صغیر و کبیر ما رحم نمی کند.

پیام تسلیت رییس کل دادگستری استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان نیز طی پیامی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. متن پیام به شرح زیر است: 

شمیم شهادت این بار از جوار بارگاه ملکوتی احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ، در جان زمان جریان یافت و عده‌ ای زن و مرد، پیر، جوان و کودک در خون خود غلتیدند و شهادت وار به عرش عظیم الهی رجعت نمودند تا خون این بیگناهان، سندی دیگر بر ددمنشی و کوردلی آمران و عاملان چنین جنایاتی و خط پایانی بر اندیشه های ناصواب ِ آن ها باشد.

بدون شک آمران و عاملان این جنایات کورکورانه و خصمانه می دانند که باید در برابر وجدان های بیدار جهان پاسخگوی اقدامات خود باشند و نهادهای ذیربط امنیتی و قضایی کشور اجازه نخواهند داد که این گونه اقدامات بی پاسخ باقی بماند.

اینجانب شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان این حادثه نیز سلامتی و شفای عاجل مسالت می کنم.

ابراهیم حمیدی
رییس کل دادگستری استان کرمان

امام جمعه اهل سنت فهرج حادثه تروریستی در شاهچراغ را محکوم کرد

مولوی عبید الله شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در ۴ آبان ۱۴۰۱ گفت: دشمنان هرچقدر این کار‌ها را بکنند ملت ایران آگاهتر می‌شود و ایران روز به روز پیشرفت می‌کند؛ دشمنان مطمئن باشند به هدف شومشان نخواهند رسید و ما باید اتحاد و همدلی خود را بیشتر کنیم.

مولوی دلشاد نارویی امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان، بامحکوم کردن حمله تروریستی حرم شاهچراغ به خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفت و داعش را عامل برهم زدن امنیت دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار