مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور از بهره‌برداری ۲۸ مرکز طب سنتی در درمانگاه‌های «شفای مهر» خبر داد؛ و گفت: امیدواریم در تمام درمانگاه‌ها بخش به طب سنتی راه‌اندازی شود.

عیسی مالمیر، صبح امروز در افتتاحیه یکصدمین درمانگاه مهر شفا بنیاد تعاون سازمان بسیج گفت: درمان، بیمه، مددکاری، آموزش و مشاوره به محرومان و بسیجیان معسر خدمات ارائه می‌دهیم.

او گفت: در سال ۹۸، ۴۸ درمانگاه داشتیم در حالی که امروز به توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر جهش صد برابری سپاه پاسداران ۱۰۲ درمانگاه به بهره‌برداری رسیده است.

مالمیر می‌گوید: یکصدمین درمانگاه با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ در همدان افتتاح شده است، درمانگاه اسدآباد نیز در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید و در کبودراهنگ و بهار هم در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور با بیان اینکه یکصد طرح دیگر در حال ساخت است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال آینده در ۹ ناحیه این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

مالمیر گفت: ۱۴۷ هزار خانوار در حوزه بیمه خدمات دریافت کردند و در بحث مددکاری علاوه کمک‌های نقدی به جامعه مخاطبان مهمترین طرح «پویش امید» است به طوری که در جهت تعالی و افزایش جمعیت اقداماتی داشتیم.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: امیدواریم در تمام درمانگاه‌ها بخش به طب سنتی راه‌اندازی شود همچنین در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خورستان سه مرکز مشاوره داریم و امیدواریم در سال آتی تعداد بیشتر شود.

به گفته مالمیر؛ درمانگاه مهر شفای همدان با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که این اعتبار با کمک خیرین، نهاد‌های همسو و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.