نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انعکاس خدمات انقلاب، عملکرد صحیحی نداشته ایم و باید خدمات دولتمردان و مسئولان را برای جوانان تبیین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین گفت: زمینه ناآرامی‌های اخیر مشکلات اقتصادی و بی اعتمادی به برخی از مسئولان است و بخشی از آن هم به رسانه‌ها مرتبط است.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی افزود: اتاق فکر این رسانه‌های معاند چند سال است که پشت پرده کار می‌کنند.

به گفته وی؛ دولتمردان و مسئولان خدمات خود را ادامه می‌دهند اما در انعکاس خدمات انقلاب به جوانان عملکرد صحیحی نداشتیم که در نتیجه آن برخی از جوانان ما با ناآگاهی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان هم گفت: ما در نشست اخیر مجلس خبرگان، مشکلات اقتصادی مردم را به رئیس جمهور منتقل کردیم.

اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند درد مردم را جدی بگیرید، مدیران باید به وعده‌های خود عمل کنند وبه فرمان‌های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

چگینی هم ناآرامی‌های اخیر را ریشه در مشکلات اقتصادی دانست و گفت: مهمترین مطالبه مردم بهبود وضع اقتصادی‌ست.

صباغی شهردار قزوین هم در این نشست گفت: شهرداری و شورای شهر بر مبنای طرح اجرایی پیرامون عملکرد یکساله که ۲هزار و دویست میلیارد تومان بود همکاری می‌کنند و مشکلاتی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، اما همچنان در مسیر خود حرکت می‌کنیم.

فرمانی دیگر عضو شورای شهر قزوین گفت: طرح‌های شهری روی میز شورا وجود دارد که در جلسات تخصصی مطرح خواهد شد مانند هادی آباد که ده درصد فضای شهری را به خود اختصاص داده است.

مهدی‌خانی هم اعلام کرد: تمرکز بودجه امسال و سال‌های آینده بر مناطق محروم و منفصل شهری خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار