مدیرکل بهزیستی استان سمنان از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت با عنوان «حرکت بابرکت» در این استان خبر داد.

منطقی از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: این رویداد با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در حوزه کارآفرینی معلولان با همکاری بهزیستی، بنیاد برکت و مؤسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر آگاهی آحاد جامعه و جامعه هدف از اجرای طرح «حرکت بابرکت»، گفت: بنیاد برکت با همکاری سازمان بهزیستی کشور و مؤسسه نیکوکاری رعد الغدیر، در نظر دارد تا این رویداد را با هدف احصای ایده‌های کارآفرینی افراد دارای معلولیت، افزایش اشتغال آنان، بهبود تولید در کشور و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و ایده‌های کسب و کار نوآورانه، کارآفرینانه و دانش‌بنیان در حوزه معلولان برگزار کند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه رویداد «حرکت بابرکت» در دو محور اصلی توانمندی و سرآمدی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این رویداد که با محوریت جذب همه ایده‌ها در تمام نقاط کشور و به‌صورت ملی برگزار می‌شود، طرح و برنامه پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه‌گذار (بنیاد برکت) ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.