صف‌های طولانی بنزین به لطف طرح کدینگ در کرمان

شهروند خبرنگار ما از وضعیت نا به سامان بنزین و صف‌های طولانی در جنوب استان کرمان خبر داد.

مدتی است در شهر‌های جنوبی کشورمان طرح کدینگ یا محدودیت سوخت اجرا می‌شود تا در مصرف بنزین ساماندهی صورت بگیرد و از قاچاق سوخت نیز جلوگیری شود. اما با اجرای این طرح شهروندان در شهرستان‌های جنوب استان کرمان با مشکلاتی مواجه شدند و صف‌های بنزین چندکیلومتری را باید طی کنند تا بتوانند برای خودروهایشان سوخت تهیه کنند این موضوع موجب گلایه مندی آن‌ها شده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
طرح کدینگ یا محدودیت سوخت که در شهرستان‌های جنوب استان کرمان اجرا شده است و با اجرای آن مردم را به زحمت انداخته اند به طوری که صف‌های بنزین در این شهرستان‌ها گا‌ها به چند کیلومتر می‌رسد از طرفی کم شدن سهمیه کارت‌های شخصی و ندادن کارت از طرف جایگاه‌ها به بهانه خوردن محدودیت باعث چند برابر شدن مشکل شده است. به طوری که برای زدن بنزین باید چندین ساعت در صف باشیم که معلوم نیست آیا بنزین باشد یا نباشد. لطفا به داد مردم جنوب کرمان برسید که مشکل کمبود سوخت واقعا به یک معضل بزرگ تبدیل شده است و اصلا نظارتی بر آن نمی‌شود.

 

 برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
جالبه یک استانی مثل کرمان که تعداد خودرو ها و میزان خودروهای عبوری و آمار میزان مصرف سوخت توی هر فصل سال حدودا توش مشخصه بزرگترین مشکلش اینه که توی مسیر حمل سوخت قاچاق قرار داره حالا توی این هاگیز و واگیر که دولت داره التهابات و اغتشاشات کف جامعه رو مدیریت و آروم می‌کنه یهو بنزین توش کم میاد !!! معمولا هم وقتی این اتفاق می‌افته که حجم زیادی از سوخت وارد شده به استان رو توی پخش بجای اینکه سر از باک خودرو ماشین مردم در بیاره سراز تانکرها و انبارهای افراد خاصی در میاره که یا به سمت جنوب یا مرزهای شرقی قاچاق بشه!! این افراد و نحوه دسترسی شون به حجم بالای سوخت پیدا کردنش زیاد کار سختی نیست اگه اراده اش باشه
آخرین اخبار