شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۳۲ واحدی ایستاد.

امروز شنبه (هفت آبان) شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۴۱۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۸۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۳۲ واحدی ایستاد.

شاخص کل با رشد بیش از ۳ هزار هفته کاری خود را آغاز کرد

آقای امید پور محمودی کارشناس بازار سرمایه گفت:با تمام وعده‌های حمایتی که داده شده بود امروز حقوقی‌ها به شدت در بخش فروش فعال بودند به ویژه این مورد در گروه خودرویی‌ها قابل مشاهده بود. روند بازار نسبتا علیرغم سبز شدن شاخص کل منفی بود و تنها تعداد محدودی از سهم‌ها متعادل بودند. با اعلام جزییات بسته حمایتی باید منتظر ماند که در این هفته آیا این وعده‌ها عملی می‌شود یا خیر؟

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان رسید. «شبندر»، «فملی» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فولاد»، «خودرو» و «شبندر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۳ هزار و ۲۱۶ واحدی روی پله ۳۵۸ هزار ۱۴۳ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۶۹ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۱۴۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۳۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۵۶۵ میلیارد تومان رسید

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۹۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وصنعت، خموتور و غشان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های وبهمن، وتوس و خچرخش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های کشرق، ثغرب و وگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت رافزا، سدبیر و حاسا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

فردا، افران، افران بیشترین عرضه فروش را نماد‌های افران، همای و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های تابان ۰۸، اوصتا و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، فارس ۲ و فملی ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های فارس ۲، فملی ۲ و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند

نماد‌های اراد ۲۱۴، اراد ۸۶۴ و تابان ۱۰ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و کرمان بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار